PAINT CAMPAIGN “MEET GREECE WITH COLORS”

Ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Χρωμάτων, Βερνικιών κι Επιχρισμάτων εγκαινίασε καμπάνια από το Νοέμβριο ως τον Δεκέμβριο του 2024, επισημαίνοντας τα οφέλη των διακοσμητικών χρωμάτων. Συγκεκριμένα, ο Σύνδεσμος έτρεξε καμπάνια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τονίζοντας τα οφέλη των διακοσμητικών χρωμάτων για τους καταναλωτές. Η καμπάνια #meetgreecewithcolors περιέλαβε μια σειρά από ελκυστικά εικαστικά που αντιστοιχούν σε πέντε πυλώνες (Psychology, Sustainability, Decoration, Protection, Art – Creativity) με επίκεντρο πέντε ελληνικά νησιά (Κύθηρα, Σύρο, Σύμη, Σέριφο, Σαντορίνη), που καταδεικνύουν την αξία των χρωμάτων σε χρήσεις που κυμαίνονται από το να φέρνουν χρώμα στη ζωή μας και τους χώρους εργασίας, μέχρι να κάνουν τα προϊόντα να διαρκούν περισσότερο και να περιορίζουν τη σπατάλη.

Τα βασικά χαρακτηριστικά των εικαστικών ήταν το λευκό που κυριαρχεί στα ελληνικά νησιά, τα σταθερά σημεία, όπως πόρτες/παράθυρα/αυλόπορτες, σε χρωματικές αποχρώσεις του λογοτύπου του Συνδέσμου, καθώς και η φωτεινότητα, η καθαρότητα χωρίς περιττά στοιχεία, ώστε να προσελκύουν το βλέμμα στη λεπτομέρεια. Κατά την ανάρτηση, προβαλλόταν το ασπρόμαυρο που περνούσε στο έγχρωμο, με χρωματισμό των σταθερών σημείων και των λεπτομερειών της κάθε φωτογραφίας.

Στόχος ήταν να ευαισθητοποιήσουμε το κοινό και τους χρήστες σχετικά με τα θετικά οφέλη των χρωμάτων και τη δύσκολη εργασία που γίνεται από τη βιομηχανία των χρωμάτων, ώστε να γίνουν πιο εύχρηστα, συμβάλλοντας όχι μόνο σε έναν πιο όμορφο, χρωματιστό και δημιουργικό κόσμο, αλλά και στην υγεία και την ευημερία μας.

Η καμπάνια είχε ως αποτέλεσμα την ενημέρωση, brand awareness, αύξηση σε επισκεψιμότητα, καθώς και σε followers και impressions.

MeetGreeceWithColors #HCA #Paint #Paints #Colours #Colors #psychology #sustainability #protection #decoration #art #creativity